توافق گوآردیولا و بارسا برای ادامه همکاری

روزنامه اسپانیایی AS از توافق بارسا و گوآردیولا برای تمدید قرارداد همکاری میان آنها خبر داد.  

 
 


    سرمربی آبی ـ اناری‌ها در آستانه تمدید قراردادش با این باشگاه کاتالانی است. به نوشته روزنامه اسپانیایی AS دو طرف پیش از شروع سال جدید میلادی بر سر تمدید قرارداد همکاری میان خود به توافق دست یافته‌اند. گوآردیولا در دو فصلی که هدایت بارسلونا را بر عهده داشته است، روزهای باشکوه بسیاری را در تاریخ این باشگاه رقم زده است. او توانسته بارسا را در اروپا و لیگا به قهرمانی رسانده و در فصل جاری هم پیشتاز رقابت‌هاست.

قرارداد کنونی سرمربی جوان بارسلونا تا ژوئن 2011 اعتبار دارد اما کاتالانی‌ها سخت در تلاشند تا قرارداد مربی موفق خود را تمدید کنند. دو طرف پس از انجام گفت‌وگوهای اولیه بر سر دستمزد مناسب با هم به توافق دست یافته‌اند.

گفته می‌شود پیشنهاد رسمی سران باشگاه در ژانویه به گوآردیولا ارائه خواهد شد و در آن زمان مربی آبی ـ اناری‌ها می‌تواند قراردادش را به صورت رسمی تمدید کند.

پیش از این ژوزه مورینیو در آستانه ال کلاسیکو از عملکرد فنی گوآردیولا در تیم کاتالانی ستایش فراوانی را به عمل آورده بود. او همزمان به سران بارسا پیشنهاد داده بود تا قرارداد گوآردیولا را برای تمام عمرش تمدید کنند. هنوز به درستی روشن نیست که قرارداد تازه بارسا با گوآردیولا تا چه زمان اعتبار دارد.

 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد