گفتگو با مسعود اوزیل

  گفتگو با مسعود اوزیل: می‌خواهم یکی از بهترین‌های دنیا شوم؛ به بازی در کنار رونالدو و بنزما افتخار می‌کنم

مسعود اوزیل پیش از دیدار آلمان در مرحله مقدماتی یورو 2012 مقابل قزاقستان و بازی دوستانه با استرالیا، در نشستی خبری نظرش را درباره مسائل مختلف بیان کرد.

  او درباره تمدید قرارداد یواخیم لو با تیم ملی آلمان، اهداف رئال مادرید در لیگ قهرمانان و لالیگا، و زندگی‌اش و اهداف شخصی‌اش صحبت کرد.

درباره تمدید قرارداد لو

تیم خوشحال است. من هم البته خوشحالم. لو بود که من را پرورش داد و به من اعتماد کرد. بسیار باید از او تشکر کنم.



حضور در رئال مادرید

خوشحالم که در این باشگاهم. افتخار می‌کنم که در کنار بازیکنان سطح جهانی مانند کریستیانو رونالدو و کریم بنزما بازی می‌کنم. البته مجبور بوده‌ام که سخت تلاش کنم. برای من بازی در این تیم لذت‌بخش است و به نظرم این را در میدان می‌توانید ببینید. اما مهم‌ترین نکته این است که مربی اعتمادش به من را بازگو می‌کند. این کار را بسیار آسان‌تر می‌سازد.



زندگی در اسپانیا

همه از من حمایت می‌کنند. اسپانیایی را خیلی عالی درک می‌کنم ولی صحبت به این زبان بسیار دشوارتر است. اما من همین حالا هم می‌توانم با هم‌تیمی‌ها صحبت کنم. ما به زبان اسپانیایی، انگلیسی و زبان اشاره حرف می‌زنیم.



اوقات آزاد

خانواده‌ام اغلب این‌جایند و من تقریبا هرگز تنها نمی‌شوم. زمان زیادی را با بازیکنان می‌گذرانم. ما با هم غذا می‌خوریم. من بیش از همه با سامی خدیرا، سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو دوست هستم.



 تماشاگران سانتیاگو برنابئو


تماشاگران به زبان ساده در سطح جهانی هستند. حمایت آنها مرتبا به ما کمک می‌کند و هنگامی که آنجا بازی می‌کنم مو به تنم سیخ می‌شود.



بازی‌های آینده با بارسلونا در لالیگا، جام حذفی و احتمالا لیگ قهرمانان


من این‌جا هستم تا موفق شوم و قهرمانی کسب کنم. بازی با بارسلونا دشوار است چرا که آنها تیم خیلی خوبی هستند. اما مطمئنم که می‌توانیم بارسلونا را ببریم.



سطح لالیگا

بارسلونا و رئال مادرید تیم‌های حاکم هستند. ما تقریبا تمام بازی‌هایمان را می‌بریم، اما تیم‌هایی هستند که کیفیت بسیاری دارند، مانند ویارئال، سویا و اتلتیکو که در سطح بسیار بالایی بازی می‌کنند.



رویای این که بهترین فوتبالیست دنیا شود


هدف من این است که یکی از بهترین بازیکنان دنیا شوم. برای رسیدن به این هدف هر کاری انجام می‌دهم و سخت تلاش می‌کنم. فکر کنم در مسیر درستی گام برمی‌دارم.



سقوط احتمالی وردربرمن


ا صلا نگران نیستم. تیم سابق من هنوز کیفیت بسیاری دارد و آخرین بازی‌اش را هم برده است. من هنوز با بازیکنان آنجا در تماس هستم.

نظرات 1 + ارسال نظر
میترا پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

8.148148081259996.76183874586سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد