مورینیو: رئال مادرید مهاجم می خواهد

خوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید بار دیگر بر نیاز این تیم به جذب مهاجمی جدید در ماه ژانویه در غیاب گونزالو هیگواین تاکید کرد ولی گفت که چندان به تحقق این امر امیدی ندارد.                                                                   

   مورینیو در حال حاضر ''گونزالو هیگواین''‌مصدوم و ''‌کریم بنزما'' ی فرانسوی را به عنوان مهاجم در اختیار دارد و در صورت لزوم از کریستیانو رونالدو در قلب خط حمله استفاده می کند.
با این حال مربی پرتغالی رئال مادرید گفت که نیاز به گزینه های بیشتر در خط حمله دارد و از باشگاه خواست که در این زمینه او را پشتیبانی کند.
وی گفت: ما نیاز به مهاجمی داریم که به لحاظ تعداد گل قابل ملاحظه باشد. من هیگواین و بنزما را دوست دارم. هر کدام از آنها خصوصیت و سبک خاص خود را دارند، اما تعداد آنها برای تیمی مانند رئال مادرید کم است.
سرمربی رئال مادرید افزود:‌ من دوست دارم گزینه های بیشتری در خط حمله داشته باشم. هنگامی که یکی بازی می کند، ترجیح می دهم دو نفر دیگر روی نیمکت باشند.
وی گفت: وقتی که دو نفر بازی می کنند، ترحیج می دهم یک نفر حاضر آماده به عنوان ذخیره باشد،‌ اما اکنون که یک مهاجم تیم مصدوم شده اوضاع خوبی ندارم.
مورینیو افزود: ما این فصل را با دو مهاجم شروع کردیم، اما اکنون فقط یک مهاجم داریم و فکر می کنم مجبوریم مدتی با این همین وضعیت ادامه دهیم.
وی با اشاره به آسیب دیدگی ستون فقرات هیگواین گفت: تجربه نشان داده که چنین مصدومیت هایی به زودی خوب نمی شود و بعید است به سرعت هیگواین بهبود یابد.
سرمربی رئال مادرید تقویت تیم را یکی از اولویت های خود برشمرد و گفت: این که ما چه چیزی نیاز داریم یک بحث است و اینکه چه می کنیم بحثی دیگر. اکنون ما نیاز به مهاجم داریم ولی تردید داریم که مهاجم دیگری را استخدام کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد