اسارت کریستیانو رونالدو توسط القاعده

در حالی که قطرچند هفته گذشته از سوی فیفا به عنوان میزبان جام جهانی 2022 انتخاب شد، القاعده و حامیانش تهدید علیه این کشور را آغاز کردند.

در حالی که قطر چند هفته گذشته از سوی فیفا به عنوان میزبان جام جهانی 2022 انتخاب شد، القاعده و حامیانش تهدید علیه این کشور را آغاز کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، پس از انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 که شگفتی اکثر محافل ورزشی در جهان را در بر داشته است، برخی از حامیان القاعده و سرکرده آن "اسامه بن لادن" تهدید علیه این کشور را آغاز کردند.
یکی از این افراد در پیامی در یکی از این پایگاههای الکترونیک می نویسد: در سال 2022 کشوری به عنوان قطر وجود نخواهد داشت، بلکه این کشور از سال 2017 تحت خلافت اسامه بن لادن قرار خواهد گرفت.
یکی دیگر از کاربران پایگاه الکترونیکی حامیان القاعده نیز در این باره می گوید: القاعده طی یک تا دو سال و در بدترین شرایط 5 سال زمام امور را در دست می گیرد و در آن زمان کشوری به عنوان قطر، کویت و حتی عربستان وجود نخواهد داشت.
کاربری دیگر ادامه می دهد: پیش بینی می کنم جام جهانی 2022 جذابترین جام جهانی شود به ویژه زمانی که "کریستیانو رونالدو" به اسارت درآمده و القاعده جام جهانی را توسط کاپیتان بن لادن بالای سر ببرد.
خاطرنشان می شود فیفا چند هفته گذشته روسیه و قطر را به عنوان میزبانان جامهای جهانی 2018 و 2022 انتخاب کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
nima دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.nima00lambert.blogsky.com

slm.aksa kheyli aali budan makhsosan in motaharreka....

ممنون آقا نیما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد