اشکان دژاگه: نمی توانم تیم ملی را در جام ملتهای آسیا همراهی کنم!

  دژاگه که در تیم ولفسبورگ شرایط خوبی ندارد، علیرغم موافقت اولیه برای حضور در تیم ملی ایران، در مصاحبه ای با سایت باشگاه ولفسبورگ دعوت تیم ملی را رد کرد و گفت در شرایط فعلی ترجیح می دهد تمرکزش بر تیم باشگاهی باشد و برای حضور در تیم ملی ایران نیاز به زمان بیشتری برای فکر کردن دارد.

اشکان دژآگه بازیکن ایرانی الاصل تیم وولفسبورگ آلمان از تصمیم خود مبنی بر همراهی تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا منصرف شد و بدین ترتیب قطبی نمی تواند روی این بازیکن حساب کند. دژاگه درباره حضور در تیم ملی ایران  گفت :برای بازی در ایران به فرصت بیشتری نیاز دارم .

عصر پنجشنبه و پس از حضور افشین قطبی در تمرین تیم آلمانی ،سایت کیکر مصاحبه اشکان دژاگه با سایت باشگاه ولفسبورگ را در صفحه نخست خود قرار داد .  اشکان در مصاحبه با سایت باشگاه ولفسبورگ گفت:« نمی توانم در جام ملتهای آسیا همراه تیم ملی ایران باشم و برای شرکت در تمرینات تیم ملی ایران نیاز به زمان بیشتری دارم. من نیم فصل خوبی را در تیمم پشت سر نگذاشته ام و امید به حضوری ثابت در دور برگشت دارم. یک ماه دوری از تمرینات تیم وولفسبورگ شانسم را برای بازی در تیم باشگاهی ام کم می کند و چون باشگاهم با این جدایی مواق نیست فکر می کنم بهتر است در زمانی دیگر به تیم ملی ایران فکر کنم.» مصاحبه ای که در بخش هایی از آن آمده اگر اشکان در بازی های جام ملت های آسیا شرکت کند نه فقط تمرینات آماده سازی زمستانی تیم که سه هفته از بازی های دور برگشت را هم ممکن است از دست بدهد. او در این باره می گوید:« خیلی سخت است که دوباره بتوانم شرایطم را در تیم بهبود ببخشم و این ریسکی بزرگ برایم می تواند باشد . به همین دلیل شاید بهتر باشد در زمانی مناسب تر به فکر بازی در تیم ملی ایران باشم نه در شرایطی که باشگاه مایل به این اتفاق نیست.»

دژاگه آخرین سال قراردادش با وولفسبورگ را سپری می کند و در نیم فصل ابتدایی تنها 3 بازی در ترکیب ثابت برای تیمش بازی کرده ، با این مشکل روبروست که استیو مک کلارن سرمربی انگلیسی تیمش حاضر نیست در نیم فصل دوم روی بازیکنی حساب کند که قرار است یک ماه در ژانویه تمرینات تیم را ترک کند. این مربی درحالی که قطبی برای دیدن اشکان با هماهانگی تیم آلمانی راهی وولفسبورگ شده در بازی با دورتموند به این بازیکن حتی برای ثانیه ای بازی نداد و قطبی تنها دو بار توانست تمرینات اشکان را از نزدیک تماشا کند.  خسرو والی زاده ، مدیر رسانه ای تیم ملی نیز درباره این موضوع گفت:« تیم ولفسبورگ علاوه بر دژآگه یک بازیکن آسیایی دیگر به نام "ماکوتو هاسبه" دارد که او نیز همچون اشکان باید برای جام ملت‌های آسیا از تیم ولفسبورگ جدا شود. با توجه به تداخل دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان با آغاز نیم فصل دوم بوندس‌لیگا این احتمال وجود دارد که مسئولان تیم ولفسبورگ به نوعی مانع از حضور دژآگه در تیم ملی کشورمان شوند.»

کیکر البته به حرف های والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی ایران هم اشاره کرده و گفته تصمیم بازیکن ایرانی الاصل که بر اثر فشار تیم آلمانی انجام شده بر خلاف قوانین فیفاست .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد