مسی: مرسی آقای موراتی؛ ولی تا ابد در بارسا می مانم

ستاره آرژانتینی بارسلونا در صحبتهایی از رئیس باشگاه اینتر تشکر کرده و در عین حال اعلام کرده که می خواهد تا ابد در بارسا بماند


 لیونل مسی، ستاره باشگاه بارسلونا در صحبتهایی شایعاتی مبنی بر احتمال انتقالش به اینتر را رد کرد.

اخیرا ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر در صحبتهایی ابتدا به عنوان شوخی و بعد به صورت جدی از تلاش برای جذب مسی صحبت کرد و اعلام کرد که مسی قدرتمندترین بازیکن کره زمین است و البته به این نکته اشاره کرد که این انتقال خیلی دشوار خواهد بود.

مسی در کنفرانس خبری سه شنبه و در آستانه دیدار بارسا مقابل اف سی کپنهاگن که امشب برگزارمی شود گفت:« فکر می کنم موراتی کاملا روشن کرد که تنها شوخی کرده است. بارسلونا خانه من است. من از موراتی به خاطر آنچه گفته تشکر می کنم، حتی اگر شوخی کرده باشد و البته ابراز امیدواری می کنم که همیشه در اسپانیا بمانم.»

نظرات 2 + ارسال نظر
علی جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ

چه خوب شد که نرفت

پوریا جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ

مگه می خوات بارسلونا رو ترک کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد